Box nagrodzony!
Kapituła konkursu, w której skład weszło kilkanaścioro ekspertów i ekspertek z zakresu marketingu i PR, doceniła przemyślaną koncepcję, wysoką jakość wykonania, a także zasięg projektu.
– To projekt, który nie tylko promuje uczelnię, ale przede wszystkim daje realne wsparcie uczniom i nauczycielom w procesie podejmowania jednej z najważniejszych decyzji życiowych – wyboru kierunku studiów – zaznaczyli eksperci z branży PR, marketingu i szkolnictwa wyższego w uzasadnieniu werdyktu.
To przykład promocji, która ma głęboki sens i cel. Wyróżnienie trafia do projektu, który szczególnie poruszył kapitułę – swoją aktualnością, użytecznością i głębokim zrozumieniem potrzeb młodych ludzi.
Nagrody Stowarzyszenia PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom" zostały wręczone 7 kwietnia podczas XXXVII konferencji Stowarzyszenia, której współorganizatorem był Uniwersytet Łódzki.
- Artykuł Cel osiągnięty, UMK z nagrodą